Ľahký profesionálny ručný fukár PB-2620 radu X je sila, s ktorou treba počítať. Najlepší ručný fukár od spoločnosti ECHO vo svojej triede je nabitý výkonom a funkciami, ktoré zvyšujú produktivitu profesionálov. Je vybavený profesionálnym motorom s objemom 25,4 cm3, sekundárnou rukoväťou pre maximálnu manévrovateľnosť s antivibračnou technológiou.

S neuveriteľnou silou
Profesionálny motor s objemom 25,4 cm3 má výkon 0,9 kW a maximálnu rýchlosť vzduchu 76,7 m/s. Čo to vlastne znamená? koncentrované nárazy vzduchu dokážu ľahko premiestniť mokré lístie a ťažšie nečistoty, ako sú vetvičky.

Funkcie pre pohodlie a spoľahlivosť.
Je vybavený tempomatom, ako aj systémom Posi-lock a Ez-lock pre pohodlie obsluhy spolu s dvojitou mriežkou a sekundárnou rukoväťou pre presnosť a jednoduché používanie. Vďaka chrómovanému valcu a 2-vrstvovému vzduchovému filtru (plisovaný a špongiový) je PB-2620ES mimoriadne odolný.

Konštrukcia s reguláciou otáčania
Konštrukcia s reguláciou otáčania zabezpečuje, aby sa dúchadlo neotáčalo smerom k nohe používateľa. Tým sa znižuje únava zápästia používateľa.
Najlepšie vlastnosti.
Motor s jednoduchým štartovaním
Patentovaný systém ECHO™ na bezproblémové štartovanie.
Nízke vibrácie
Technológia ECHO redukuje vibrácie pomocou antivibračnej technológie.
Výkonný
Je vybavený jedným z najvýkonnejších motorov od spoločnosti ECHO.
Podrobnosti o produkte.
Objem motora (cm³) | 25.4 |
---|---|
Výkon (kw) | 0.9 |
Výstup (ps) | 1.2 |
Suchá hmotnosť (kg) | 4.4 |
Objem palivovej nádrže (l) | 0.60 |
Spotreba paliva pri maximálnom výkone motora (l/h) | 0.55 |
Sila fúkaného vzduchu (N) | 15.8 |
Objem vzduchu (m³/h) | 774 |
Maximálna rýchlosť vzduchu (m/s) | 76.7 |
Zariadenie na nastavenie plynu | Yes |
Typ dýzy | B: rovná |
Úrovne vibrácií (m/s²) (tryska typA/typB/typA:zadná rukoväť) | 6.6 / 7.1 / - |
Hladina akustického tlaku (dB(A)) | 93.5 (Nozzle type A) / 93.4 (Nozzle type B) |
Hladina akustického výkonu (dB(A)) | 104.9 (Nozzle type A) / 104.6 (Nozzle type B) |
CO² (g/kW・h) 1 | 1008 |
- 1
- This CO² measurement results from testing a (parent) engine representative of the engine type (engine family) over a fixed test cycle under laboratory conditions and does not imply or express any guarantee of the performance of a particular engine.