Model CS-352AC je vybavený množstvom funkcií, ktoré vám zabezpečia rýchlu prácu a bezproblémové vykonávanie úloh. Skratka „AC“ v názve znamená „auto choke“, čo znamená, že funkcia sytiča je riešená optimálne. V kombinácii so systémom ES-Start od spoločnosti ECHO získate vždy rýchle a bezproblémové štartovanie.

Scroll

Features for the cleanest cut.
The solenoid valve on the carburetor controls the amount of fuel depending on the engine temperature, giving optimal performance in all conditions.

Inboard clutch.
The inboard clutch means easy maintenance and easy bar and chain replacement.

Anti-vibration system.
Precisely designed anti-vibration system for low vibration levels and excellent maneuverability / operator comfort.
Najlepšie vlastnosti.
Easy Start
ECHO’s patented system for effortless starting.
Ease of Use
Power on and get to work. Intuitive controls and features make your job a breeze.
Light Weight
Engineered to weigh less whilst retaining robust durability.
Podrobnosti o produkte.
Objem motora (cm³) | 34.0 |
---|---|
Výkon (kw) | 1.3 |
Výstup (ps) | 1.8 |
Suchá hmotnosť (kg) | 4.0 |
Objem palivovej nádrže (l) | 0.25 |
Kapacita olejovej nádrže reťaze | 260 |
Spotreba paliva pri maximálnom výkone motora (l/h) | 0.79 |
Plniace čerpadlo | Áno |
Systém zapaľovania | CDI |
Asistenčný štartovací systém | ES-Start |
Brzda reťaze | Setrvačná |
Sytič s automatickým rýchlym uvoľnením voľnobehu | Áno |
Napínač reťaze | Bočné |
Rozstup pílovej reťaze (palce) | 3/8 |
Vodiaca lišta Mierka (v palcoch) | 0.043, 0.050 |
Použiteľná dĺžka lišty (cm/palec) 1 | 30, 35 / 12, 14 |
Vibrácie Predná rukoväť/zadná rukoväť (m/s²) | 4.0 / 5.2 |
Hladina akustického výkonu (dB(A)) | 108.3 |
Hladina akustického tlaku (dB(A)) | 98.5 |
CO² (g/kW・h) 2 | 1023 |
- 1
- Not all lengths available in every country. Available bar lengths may incur differing RRPs. Please check with your local dealer.
- 2
- This CO² measurement results from testing a (parent) engine representative of the engine type (engine family) over a fixed test cycle under laboratory conditions and does not imply or express any guarantee of the performance of a particular engine.