ECHO RM-520ES je extrémne výkonný a ľahký chrbtový krovinorez, ktorý bol špeciálne navrhnutý pre náročné komerčné práce. Prevedenie je ideálne na použitie na rôznom teréne, ako sú kopce, strmé svahy a ďalšie ťažko prístupné miesta. RM-520ES ponúka väčšiu ovládateľnosť, výkon a pohodlie a menej únavy.

Profesionálny motor.
Výkonný motor s objemom 50,2 cm³ vám umožní vyčistiť tvrdý porast a dlhú a hustú trávu jedným priechodom.

Funkcie pre pohodlie a komfort.
Odnímateľný postroj poskytuje pohodlné úložisko pri práci. Dizajn a rozloženie celého nástroja uľahčuje skladovanie a prepravu. Má predĺžený štartovací úchop pre pohodlie operátora.

Funkcie pre výkon a komfort.
Ťažký dvojstupňový vzduchový filter poskytuje väčšiu odolnosť a filtráciu ako štandardný filter, zatiaľ čo funkcia Easy Start zaisťuje takmer bezproblémové štartovanie.
Najlepšie vlastnosti.
Výkon.
Výkonné funkcie jedného z najsilnejších motorov od ECHA.
Jednoduchý štart.
Jednoduchý štart motora patentovaný systém ECHA pre bezproblémové štartovanie.
Nízke vibrácie.
Vibrácie znížené technológiou ECHA proti vibráciám.
Podrobnosti o produkte.
Objem motora (cm³) | 50.2 |
---|---|
Výkon (kw) | 2.2 |
Výstup (ps) | 3.0 |
Suchá hmotnosť (kg) | 11.9 |
Objem palivovej nádrže (l) | 1.07 |
Spotreba paliva pri maximálnom výkone motora (l/h) | 1.23 |
Karburátor | Membrána |
Asistenčný štartovací systém | ES-start |
Typ hnacieho hriadeľa | Solid shaft |
Priemer hnacieho hriadeľa (mm) | 8.0 |
Priemer hlavného potrubia (mm) | 28.0 |
Prevodový redukčný pomer | 1.33 |
Štandardizovaná nylonová hlava (číslo položky) | X047-000332 |
Hladina akustického tlaku (dB(A)) Čepeľ/Nylonová hlava | - / 99.7 |
Hladina akustického výkonu (dB(A)) Čepeľ/Nylonová hlava | - / 111.0 |
CO² (g/kW・h) 1 | 825 |
Vibrácie Ľavá rukoväť/pravá rukoväť (m/s) Nylonová hlava | 5.3 / 4.0 |
Štandardizovaná nylonová hlava | Z5 M10L |
- 1
- This CO² measurement results from testing a (parent) engine representative of the engine type (engine family) over a fixed test cycle under laboratory conditions and does not imply or express any guarantee of the performance of a particular engine.