DSRM-2600 je navrhnutý na profesionálnu prácu. Bezkefový motor v jeho jadre ponúka výkon porovnateľný s benzínovým motorom s objemom 25 cm³. Spolu s dokonalou vyváženosťou a širokou škálou funkcií pre pohodlie získate nástroj, ktorý je vhodný na jednoduchú prácu. Sekvenčné 3-stupňové ovládanie rýchlosti a páka plynu podobná motorovým typom zaisťuje presné rezanie a bola navrhnutá tak, aby poskytovala odozvu, ktorá pracuje rovnako ako pri benzínovom nástroji. S váhou iba 3,7 kg je najľahším krovinorezom vo svojej triede a vďaka dokonalému stredu ťažiska je nástroj extrémne ovládateľný a pohodlný pri dlhodobom používaní. Uvedená cena je bez batérie a nabíjačky.

Výkon porovnateľný s benzínom.
Ponúka pokročilý typ motora s vonkajším rotorom, ktorý je ľahký a poskytuje vysoký výkon porovnateľný s krovinorezom s benzínovým motorom s objemom 25 cm³. Rotor generuje vysokú dynamickú silu, podobne ako zotrvačník pri benzínovom motore, čo udržuje stroj plynulý aj pri práci s dlhou trávou alebo hustým kríkom.

Najľahšia vo svojej triede.
DSRM-2600 je ľahký, ale zároveň robustný. V skutočnosti je s váhou iba 3,7 kg najľahším krovinorezom vo svojej triede, čo znamená, že v pomere výkonu a hmotnosti predbehne krovinorezy s objemom 25 cm³.

Doba prevádzky.
Funkcia nazvaná ECO režim zaisťuje, že sa výkon neplytvá a využíva sa v čase, keď je najviac potrebný. Vďaka tomu má DSRM-2600 odhadovanú dobu prevádzky približne 30 minút nepretržitého používania pri najvyššom výkone (s batériou LBP-560-200).
Najlepšie vlastnosti.
Ľahký.
Najľahší krovinorez vo svojej triede.
Výkon
Výkon porovnateľný s benzínovým motorom s objemom 25 cm³.
Doba prevádzky.
Predĺžená doba prevádzky vďaka pokročilým funkciám.
Podrobnosti o produkte.
Priemer hnacieho hriadeľa (mm) | 7.0 |
---|---|
Menovité napätie | 50.4 |
Hladina akustického výkonu (dB(A)) | 91.0 |
Hladina akustického tlaku (dB(A)) | 80.7 |
Vibrácie Predná rukoväť/zadná rukoväť (m/s²) | 2.1 / 1.4 |
Typ batérie | Lithium Ion |
Typ hnacieho hriadeľa | Solid shaft |
Suchá hmotnosť (kg) | 3.7 |
Priemer hlavného hriadeľa (mm) | 25.0 |
Prevodový redukčný pomer | 1.62 |
Čas chodu (min) | Vysoký režim: 30, stredný režim 33, nízky režim: 46 |