Model SRM-420ES-LW/U od spoločnosti ECHO je vybavený výkonným 41,5 cm³ profesionálnym motorom s jednoduchým štartovaním a odolným 2-stupňovým vzduchovým filtrom. Vďaka kombinácii výkonu, odolnosti a nízkej hmotnosti je ideálny na stredne veľké až veľké profesionálne práce.

Rukoväť v tvare písmena „U“.
Krovinorezy s rukoväťou v tvare písmena „U“ poskytujú výrazné zvýšenie pohodlia tým, že podporujú hmotnosť zariadenia (ak je pripojené k postroju) a poskytujú stály rozsah pohybu.

Motor s jednoduchým štartovaním.
Je vybavený patentovanou technológiou ES start spoločnosti ECHO, vďaka ktorej je štartovanie motora hračkou bez ohľadu na podmienky.

Vytvorené pre profesionálov.
Model SRM-420ES-LW/U bol špeciálne skonštruovaný pre stredne veľké až veľké komerčné úlohy, od vysokovýkonného 2-stupňového vzduchového filtra až po potrubie s veľkým priemerom a pevným hriadeľom.
Najlepšie vlastnosti.
Výkonný
Je vybavený jedným z najvýkonnejších motorov ECHO.
Jednoduché štartovanie motora
Patentovaný systém ECHO™ na bezproblémové štartovanie.
Nízke vibrácie
Technológia ECHO redukuje vibrácie pomocou antivibračnej technológie.
Podrobnosti o produkte.
Objem motora (cm³) | 41.5 |
---|---|
Výkon (kw) | 1.8 |
Výstup (ps) | 2.4 |
Suchá hmotnosť (kg) | 8.0 |
Objem palivovej nádrže (l) | 0.69 |
Spotreba paliva pri maximálnom výkone motora (l/h) | 1.05 |
Karburátor | Membrána |
Asistenčný štartovací systém | ES-start |
Typ hnacieho hriadeľa | Solid shaft |
Priemer hnacieho hriadeľa (mm) | 8.0 |
Priemer hlavného potrubia (mm) | 28.0 |
Prevodový redukčný pomer | 1.33 |
Štandardizovaná nylonová hlava (číslo položky) | C6000240 |
Hladina akustického tlaku (dB(A)) Čepeľ/Nylonová hlava | - / 96.8 |
Hladina akustického výkonu (dB(A)) Čepeľ/Nylonová hlava | - / 109.1 |
CO² (g/kW・h) 1 | 952 |
Vibrácie Ľavá rukoväť/pravá rukoväť (m/s) Nylonová hlava | 5.3 / 4.7 |
Štandardizovaná nylonová hlava | RAPID-LOADER 35 |
- 1
- This CO² measurement results from testing a (parent) engine representative of the engine type (engine family) over a fixed test cycle under laboratory conditions and does not imply or express any guarantee of the performance of a particular engine.